Jaká je podpora u poskytovatelů hostingů?

Přečtěte si mé osobní zkušenosti

Představte si klasický scénář:

„Hoří deadline a v pátek se práce prostě nestihne. No a co? Vezmete si práci s sebou na víkend. V sobotu večer horko těžko doděláte web a protože je klient uspokojen tím, že se web na hostingu spustí už v neděli, tak vše vypadá naprosto ideálně. Ale deploy na hosting vás vyvede z omylu. Prostě to nefunguje! Zjistíte příčinu, ale nemáte to komu říct, nemá to kdo opravit. Podpora Vám ten přepínač přepne až další den (přepínač = např. nějaká php direktiva). Pak člověk ocení, že když na podporu Wedosu (na chat) napíše ve dvě ráno, tak to s ním někdo bude okamžitě řešit.“

Zákaznická podpora na Onebit.cz

Na tel čísle jsou dostupní v pracovní dny od 9-17 hod a na emaily je reakční doba různá (Má žádost o triviální podporu odeslaná na email v sobotu večer, byla vyřešena/zodpovězena v neděli kolem oběda. Tedy až poté, co už klient stihl vyčinit vedení a vedení stihlo vyčinit mně).

Online chat na stránkách bohužel není. 🙁

Zákaznická podpora na Forpsi.cz

Vida, na stránkách je onlinechat a svítí zeleně. Někdo mi může pomoci. Mám technický problém, takže vybírám technické oddělení, ale ejhle „Ve vybraném oddělení nejsou dostupní žádní pracovníci.“ 🙁 A to je prosím pěkně 15:00.

Zákaznická podpora na Wedos.cz

Podle mých osobních zkušeností funguje zákaznická podpora opravdu nonstop 24/7, minimálně na chatu.

Přečtěte si více o zákaznické podpoře Wedosu.

Shrnutí

Zatím se mi u žádného poskytovatele hostingu nestalo, že by problém nedokázala zákaznická/technická podpora vyřešit. Ale ne vždy jsem byl spokojen s rychlostí reakce poskytovatelů hostingů, což je pro mne často dost zásadní faktor.